Wszystkie teksty zamieszczone w tym blogu są wyłączną własnością autorki bloga. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie ich bez zgody autorki jest zabronione.
(Dz. U. z 2000r., Nr. 80, poz.904)

środa, 15 sierpnia 2012

Sehnsucht!

Czy słyszysz głosy gęsi w oddali? Serce rozrywa się, gdy przyroda śpiewa.
Lustro wody odbija Niebo i Ciebie. Pochylam się. Taka niewyraźna postać. Rzucam kamienie, kreślą one kręgi na wodzie. Chciałabym się utopić, by pójść na dno. Ognisko się żarzy. O- głodne serce mam. Rozerwanam w pół.
Kładę dłoń na starej pajęczynie. Czy wierzę? Kiedy wyrywam kępki traw, taka brązowa ziemia wokół mnie. Zielonymi dłońmi wycieram kąciki ust. Smak ziemi jest taki… przyjemny. Spadam po raz kolejny w przypomnienie.
…kiedyś miałam muszelkę z nierozwiniętym ptakiem. Przecież trzepotał, ale udawałam, że nie słyszę kwilenia.
Ból własnego buntu. Ból własnego świata. Słyszę tylko odległość. Morski szum.
Chciałabym stracić rzeczywistość, lecz wyrywa mi się przez palce. Przesypuje wraz z wieczornym piaskiem.
Już. Wracam. Zmywam grudki ziemi, mam czystą twarz. Nie-swoją twarz.

6 komentarzy:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, miałaś mnie w obserwowanych i komentowałaś mi bloga xgoodnightx, zmieniłam nazwę na starą więc teraz jestem tutaj :)
    pozatym świetnie piszesz, aż chce się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To, co piszesz jest głębokie. Warto pisać z głębi serca :-)

    Pytasz o ocenę, ja nie potrafię ocenić literacko.
    Mogę napisać tylko jedno - graficznie teksty można by ułożyć inaczej. Bardziej przejrzyście. Lepiej by się czytało. Przynajmniej mnie. Obecnie są mocno "zbite".

    Pisz dalej - warto :-)

    Maciejka


    OdpowiedzUsuń
  4. Nieswoja twarz nigdy nie będzie idealna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo to ładne i bardzo ładnie napisane ;)

    OdpowiedzUsuń

Gorąco proszę o komentarze, przede wszystkim krytyczne, co zmienić, co nie tak z językiem, pomysłem, bohaterami. To naprawdę pomaga. :) Przeczytałeś, zostaw ślad. Dziękuję bardzo!